Wiadomości - Aktualności
Ogłoszenie o sprzedaży, w formie przetargu ustnego nieograniczonego
Dodał: administrator Data: 2020-12-01 08:47:00 (czytane: 2231)
autobusu AUTOSAN S.A. A 0909 L.03 12.5t stanowiącego własność Gminy Pacanów
OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY, W FORMIE PRZETARGU USTNEGO NIEOGRANICZONEGO,
autobusu AUTOSAN S.A. A 0909 L.03 12.5t stanowiącego własność Gminy Pacanów.
I. NAZWA I ADRES SPRZEDAJĄCEGO:
Gminą Pacanów
ul. Rynek 15
28-133 Pacanów
NIP: 655-17-90-515
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Marka: AUTOSAN S.A.
2. Model pojazdu: A0909 L.03 12.5 t
3. Wersja: S TRAMP
4. Rodzaj pojazdu: Autobus
5. Nr rejestracyjny: TBUT700
6. Rok prod.: 2003
7. Nr VIN: SUASW3AFP3S680395
8. Nr INFO-EKSPERT: 33-00079
9. Data pierwszej rejestracji:2003-05-30
10. Data ważności badania technicznego:2020/11/21
11. Wskazanie drogomierza:451061 km
12. Okres eksploatacji pojazdu (30.05.2003-17.09.2020):208mies.
13. Opis rodzaju pojazdu:autobus szkolny- gimbus
14. Charakter wykorzystania:przewóz osób
15. Kolor powłoki lakierowej, (rodzaj lakieru):pomarańcz 1- warstwowy typu uni
16. Dop. masacałk.:12500kg
17. Rodzaj autobusu:szkolny 2 drzwiowy 41osobowy
18. Liczba miejsc siedzących:41
19. Liczba osi / Rodzaj napędu I Skrzynia biegów: 2 / 4x2 / manualna
20. Oznaczenie silnika:6cT107-3/A4/1
21. Jednostka napędowa:z zapłonem samoczynnym
22. Pojemność / Moc silnika:6540 ccm / 152kW(207KM)
23. Liczba cylindrów / Układ cylindrów:6 / rzędowy
24. Długość/Szerokość/Wysokość: 9300 mm/2500 mm/3150 mm
III. CENA
1. Cena wywoławcza:15 000,00zł
2. Wadium:1 500,00 zł
3. Postąpienie:min.100 zł
IV. TERMIN I MIEJSCE LICYTACJI:
1.Przetarg
odbędzie się w budynku Urzędu Miasta i Gminy Pacanów ul. Rynek 15, w
dniu 7 grudnia 2020 r. w Sali konferencyjnej, piętro II, godz. 12:00.
V. WARUNKI UCZESTNICTWA:
1.W
przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne, które wpłacą
wadium w podanej wyżej wysokości w formie pieniądza tytułem „przetarg
na AUTOBUS-AUTOSAN”- przelewem lub wpłatą na rachunek bankowy Gminy
Pacanów nr 58 8517 0007 0040 0400 0172 0020 prowadzony przez NBS Solec-
Zdrój, w taki sposób, aby najpóźniej w dniu 4 grudnia 2020 r. wadium
znajdowało się na rachunku bankowym Gminy Pacanów. Uczestnik winien
przedłożyć komisji przetargowej dowód wpłaty wadium oraz dowód
tożsamości.
2. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg
wygrał, zalicza się na poczet ceny nabycia samochodu. Wadium przepada w
razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygrał, od podpisania
umowy kupna-sprzedaży. Pozostałym uczestnikom przetargu wadium zostanie
zwrócone niezwłocznie, w ciągu 3 dni od odwołania, zamknięcia,
unieważnienia lub zakończenia wynikiem negatywnym przetargu, w sposób
odpowiadający formie wnoszenia.
3. Przed rozpoczęciem licytacji
oferenci przekładają komisji przetargowej: dowody wpłacenia wadium,
dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport) oraz oświadczenia o
zapoznaniu się ze stanem technicznym przedmiotu przetargu lub, że ponosi
odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin.
4.
Nabywca, który zaoferuje najwyższą cenę jest zobowiązany do wpłacenia
wylicytowanej kwoty w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia licytacji
na rachunek bankowy Gminy Pacanównr 82 8517 0007 0040 0400 0172 0073
prowadzony przez NBS Solec- Zdrój, a następnie w terminie 14 dni od
licytacji podpisać umowę- kupna sprzedaży.
Kupujący winien przedłożyć dowód wpłaty przed zawarciem umowy kupna- sprzedaży.
VI.UWAGI:
1.
Burmistrz Miasta i Gminy Pacanów zastrzega sobie prawo odwołania
przetargu z ważnych powodów, podając przyczynę odwołania przetargu do
wiadomości publicznej.
2. Szczegółowe informacje odnośnie sprzedaży
samochodu można uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów, pokój nr
102, 205 telefon 41 3765403 wew. 11 lub 25 w godzinach pracy Urzędu, tj.
7.00-15.00.
3. Istnieje możliwość obejrzenia samochodu po
wcześniejszym umówieniu się z Sekretarzem Miasta i Gminy Pacanów lub
innym wyznaczonym pracownikiem Urzędu Miasta i Gminy Pacanów.
REGULAMIN PRZETARGU
USTNEGO NIEOGRANICZONEGO
na sprzedaż autobusu AUTOSAN S.A. A 0909 L.03 12.5t stanowiącego własność Gminy Pacanów.
1. Niniejszy regulamin określa zasady oraz sposób przeprowadzenia przetargu na sprzedaż samochodu.
2. Czynności związane z przeprowadzeniem przetargu wykonuje komisja przetargowa powołana przez Burmistrza Gminy.
3.
W przetargu nie mogą uczestniczyć osoby wchodzące w skład komisji oraz
osoby bliskie tym Osobom, a także osoby, które pozostają z członkami
komisji przetargowej w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może
budzić to uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności komisji
przetargowej.
4. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłata wadium w wysokości i w terminie podanym w ogłoszeniu.
5.
Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników przetargu, jeżeli
przynajmniej jeden uczestnik zaoferował co najmniej jedno postąpienie
powyżej ceny wywoławczej.
6. Komisja wybierze oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę.
7.
Przetarg otwiera przewodniczący komisji przetargowej przekazując
uczestnikom informacje o przedmiocie przetargu, cenie wywoławczej,
wysokości postąpienia, podaje imiona i nazwiska albo nazwy firm, które
wpłaciły wadium i zostały dopuszczone do przetargu oraz ustala tożsamość
uczestników przetargu.
8. Przewodniczący komisji przetargowej
informuje uczestników przetargu, że po trzecim wywołaniu najwyższej
zaoferowanej ceny dalsze postąpienia nie zostaną przyjęte.
9. Uczestnicy przetargu zgłaszają ustnie kolejne postąpienia ceny, dopóki mimo trzykrotnego wywołania nie ma dalszych postąpień.
10.
Po ustaniu zgłaszania postąpień przewodniczący komisji przetargowej
wywołuje trzykrotnie ostatnią najwyższą cenę i zamyka przetarg, a
następnie ogłasza imię i nazwisko osoby lub nazwę firmy, która przetarg
wygrała.
11. Z przeprowadzenia przetargu komisja sporządza protokół, który w szczególności powinien zawierać:
a. miejsce i czas przeprowadzenia przetargu,
b. imiona i nazwiska osób prowadzących przetarg,
c. ilość osób dopuszczonych do przetargu,
d. wysokość ceny wywoławcze,
e. informacje o ilości ofert odrzuconych,
f. najwyższa cena zaoferowana za przedmiot sprzedaży,
g. wysokość ceny nabycia i kwoty jaką nabywca uiścił na poczet ceny- wadium,
h. imię, nazwisko i adres nabywcy,
i. podpisy osób prowadzących przetarg oraz nabywcy pojazdu.
12. Protokół z przeprowadzonego przetargu stanowi podstawę do zawarcia umowy kupna-sprzedaży pojazdu.
Burmistrz Miasta i Gminy
Wiesław Skop